اطلاعيه کميته مرکزي حمل و نقل شهري درباره نرخ‌هاي جديد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 27
نویسنده : مولوی
کميته مرکزي حمل و نقل درون و برون شهري وزارت کشور در اطلاعيه اي با اعلام اينکه نرخ هاي اصلاح شده کرايه هاي تاکسي ، وانت بار و آژانس هاي شهري از امروز (شنبه 11 دي) اعمال مي شود ، از عموم هموطنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، مراتب را به مسئولان ذيربط اعلام کنند.

به گزارش واحد مرکزي خبر، متن اطلاعيه به اين شرح است : نرخ هاي اصلاحي جديد تعيين شده کرايه‌هاي تاکسي،وانت بار و آژانس‌هاي شهري در تمامي شهرها از روز شنبه يازدهم دي به طور کامل اعمال خواهد شد.

نرخهاي تعيين شده مطابق مصوبات کميته هاي حمل و نقل استانها مي باشد که ميزان افزايش آن در کلانشهرها حداکثر 15 درصد و در ساير شهرها به طور ميانگين 15 درصد و در مواردي حداکثر 20درصد تعيين شده است.

باتشکر و قدرداني از عموم شهروندان در همياري انجام شده در اجراي طرح ملي هدفمندسازي يارانه ها ، از رانندگان پر تلاش ناوگان حمل و نقل عمومي شهري تقاضا مي کنيم ضمن رعايت نرخهاي جديد تمامي تلاش خود را براي خدمت رساني مطلوب به شهروندان به کار گيرند.

هموطنان در صورت مشاهده تخلف از نرخ هاي تعيين شده ، مي توانند موارد را به استانداريها ، فرمانداريها و يا گشت هاي مشترک سيار تاکسيراني ،پليس و فرمانداري گزارش دهند تا در موارد تخلف احتمالي با متخلفان برخورد قانوني صورت گيرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: